Innovatív, piacképes megoldások az online sikeredért.
Egy egységes, jól megtervezett arculat közvetíti a vállalkozásod értékeit és üzenetét: ezáltal bizalmat építhetsz az ügyfeleiddel és megnyerheted őket a márkádnak.
Egy vállalkozás arculati elemei nagyon sok felületen kommunikálnak. Ilyen a logód, a weboldalad a névjegykártyád, a szórólapok/brossurák vagy akár a céges pólók, a logóddal ellátott ajándéktárgyak, vagy a céges autódon elhelyezett matricák.
Az egységes arculat célja, hogy egy vállalkozás vizuálisan következetes és felismerhető legyen minden felületen, ahol megjelenik. Az arculat erősíti a márkaazonosságot, segíti a célközönséget abban, hogy könnyen beazonosítsa a vállalkozást, és növeli a bizalmat. Egy jól megtervezett arculat profizmust sugall, megkülönböztet a versenytársaktól, és hosszú távon hozzájárul az ügyfélkapcsolatok építéséhez, és a márkahűség kialakításához.
A logó az alappillére, az origója az arculattervezésnek. Éppen ezért nagyon gondos tervezést igényel. Ezt jegyzik meg elsőként az ügyfeleid. A mai képszerkesztő és grafikai programok azzal kecsegtetnek, hogy egy logót bárki el tud készíteni, de annak különböző felületeken való alkalmazásakor jönnek a buktatók. Egy cég arculatának olyan eleme a logó, amely az első vizuális benyomás szerepét tölti be, így bízd egy profi grafikusra.
A színek és a betűk mind vizuális elemek, éppen ezért hangulatot, érzelmeket váltanak ki az emberekből. Biztosan hallottál már arról, hogy a színeknek pszichológiája van. A vállalkozásod (terméked vagy szolgáltatásod) hangulatához illő színeket és betűtípusokat kell választani, mely alapos elemzést és némi szaktudást igényel. Laikusként is rögtön érzed, ha egy robosztus, túlcicomázott, olvashatatlan betűtípus nem tart ott egy oldalon. Igen, ennyi elgendő, hogy ügyfelet veszíts.
Ezek az elemek fontos szerepet játszanak az arculatban, mivel egyszerűen kommunikálni. Ezek az elemek gyorsan felismerhetők, könnyen értelmezhetők, és segítik a felhasználók figyelmének irányítását. Emellett egységesítik a vizuális megjelenést, erősítik a márkaazonosságot, és átláthatóbbá teszik a weboldalakat vagy marketing anyagokat. Egy jól megválasztott ikonkészlet az arculat részévé válik, és segíti a konzisztens kommunikációt.
Ide tartoznak azok a felületek, amelyekkel kifelé kommunikálsz. A névjegykártya, a céges levélpapír, a szórólapok, pólók, autók, és a social media felületek. Ha esztétikus, egységes a kivitelezés, az a vásárlóid, ügyfeleid felé egy igényes, megbízható vállalkozást közvetít majd. Ne felejtsd, hogy ezek a felületek úgy kommunikálnak a vevőiddel, hogy Te nem vagy jelen. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minden a helyén legyen és erre úgy kell tekintened, mint egy jövőben megtérülő befektetésre.
Ezért semmi mást nem kell tenned, mint a gombra kattintani és néhány kérédsre válaszolni.
Ha tágítani szeretnéd a vállalkozásod horizintját, ha versenyben akarsz maradni, akkor elengedhetetlen az internetes megjelenés. Egy jól felépített weboldal segít pozitív benyomást kelteni a látogatókban, ami a vállalkozásodnak pénzt hoz, az ügyfeleidnek értéket ad.
Egy fizikai üzlettel ellentétben a weboldal 24 órában elérhető a látogatók számára, akikből a potenciális ügyfeleid lehetnek
Azok a cégek, amelyek erős digitális jelenlétet építenek ki, előnyhöz jutnak a piaci részesedés növelése terén.
Kutatások bizonyítják, hogy a potenciális vásárlók több, mint 30%-a nem veszi komolyan azt a vállalkozást, melynek nincs weboldala
Egy megfelelően kialakított dizájn és tartalom tökéletesen eligazítja a látogatóidat a weboldal információi között.
Ha a fent felsorolt érvek meggyőztek arról, hogy egy profi arculat és egy a márkádra szabott weboldal mekkorát tud lendíteni egy vállalkozás életében, vagy még maradtak nyitott kérdéseid, bátran keress bennünket, és segítünk.
Ha igazán profi munkát végeztünk, akkor az arculatodhoz egy jó darabig nem kell hozzányúlni. A weboldal viszont olyan, mint egy virágoskert. Rendszeres törődést igényel és ahhoz, hogy sok emberhez eljusson, akikből potenciális ügyfeleket szerezhetsz, szükség van a marketingre.
A piackutatás célja, hogy be tudd sorolni magad az adott piaci szegmensben, hogy megismerd a célközönséged vágyait, és képet kapj arról, hogy a konkurens cégek miként teljesítenek. A piackutatással jobban megértheted ügyfeleid igényeit és, és olyan terméket hozhatsz létre, amit szeretni fognak, és emiatt téged választanak a konkurencia helyett. Ha ezt a lépést kihagyod, jelentős hátránnyal indulsz a piaci versenyben.
Facebook, Instagram, Tik-Tok – ezek mind olyan felületek, amelyek egy vállalkozás számára aranybányát jelentenek ügyfélszerzés és bevételnövelés szempontjából. Azonban itt is vannak olyan marketing szempontok, amelyeket figyelembe kell venni ahhoz, hogy a várt eredményt elérd. Fontos a dizájn, a tartalom és az időzítés. Fontos a folyamatos jelenlét, mint ahogy az utóelemzés és a statisztikák elkészítése.
A Facebookon és Instán való jelenlét egy vállakozó számára költségekkel jár, melyek sok esetben feleslegesen kidobott pénzt jelentenek, mivel az adott kampány, vagy hirdetés nem ér célba, így növekedést sem hoz. Ebben leszünk a segítségedre, hogy a hirdetéseid sikeresek és hatékonyak legyenek és az arra költött befektetésed garantáltan megtérüljön. Folyamatosan monitorozzuk a teljesítményt, hogy azonal reagálhassunk az arra kapott válaszokra.
Tanácsainkkal segítünk abban, hogy erős és következetes márkát építs, hatékonyabb kampányokat hozz létre, és maximalizáld a megtérülést. Foglalkozunk az eredmények nyomon követésével is, hogy folyamatosan javíthassuk a marketingtevékenységet, és mindig naprakészek legyünk az új trendekkel. A cél az, hogy vállalkozásod hosszú távon sikeres legyen, növelje a láthatóságát, és eredményesebben érje el a potenciális ügyfeleit.
Engedd, hogy mi kezeljük hirdetéseidet, miközben te arra koncentrálhatsz, amihez igazán értesz. Mi biztosítjuk a hatékony stratégiát, te pedig élvezheted az eredményeket. Válaszd a szakértői megoldást, és hagyd, hogy a hirdetéseid végre valóban megtérüljenek! Lépj most, és tedd meg az első lépést a siker felé!
© StartOnline Studio – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató